Nuffnang

Tuesday 9 February 2016

ekspresi

Dalam pada tiada apa-apa untuk dibuat, saya terbaca blog arzmoha tentang gambar black and white. Kesimpulan yang dapat saya buat - gambar b&w ni memang sesuai digunakan untuk menceritakan perasaan. Suatu ekspresi. It drives emotion, membawa kita ke destinasi rasa. Sangat sesuai hingga cerita kita tidak lagi memerlukan kata-kata... Lalu saya mencuba yang satu ini.

Redang Island | 2015

Sila abaikan kualiti foto kerana saya edit menggunakan ready template dalam fon application saja. Lalu saya mencuba lagi yang satu ini pula.

Mekong Delta, Vietnam | 2015

Gambar asal sebelum edit seperti tidak membawa apa-apa makna. Hampir saya delete. Dan sekali lagi saya mencuba.

b.e.r.a.k

Memang sarat sangat emosi dia nih! Hahahahah! Cheer up, everyone! 

Cuti dah habis *cry out loud*

No comments:

Post a Comment