Nuffnang

Tuesday 25 June 2013

saya suka!

Mula jatuh hati dengannya disebabkan after sales service yang sangat cekap. I bukan kaki shopping. I bukan pasang badan dengan those designer brands. I tak ada nine west. I tak ada coach (even yang uptown punye pon i tak ada).

Owh, cerita orang beli handbag ribu riban secara online, i dengar je.. I tak mampu dan yang penting i tak perlukan semua tu. Bukan setakat tak perlukan, tapi tak ada keinginan untuk memiliki.

Ramai yang mengusung handbag designer brands, tapi i think positive la bila diorang kepit coach and drive viva. dont get offended ok.

Dulu. Pernah sekali masa i jalan-jalan dengan Tuan Syed ke Feringgi Walk, I belek juga handbag LV, Coach, Gucci dan lain-lain yang branded (....tapi harga Rm300 je)..

Tapi last nye Tuan Syed bawak i pergi Metrojaya beli handbag Guess. Ye harga lagi mahal dari yang i tgk tadi tu tapi genuine.

Sejak tu i agak (agak je la) Tuan Syed tak suka i jadi plastic, pakai barang tiruan semata-mata nak bergaya. Ok..untung i ada dia. Kalau tak...i jadi la orang yang bawak Gucci besar nak mam tapi cap ayam.

I memang tak suka shopping kecuali beli baju anak-anak. Beli kasut anak-anak. Dan beli kasut i sendiri. Kasut memang i memilih yang selesa.

Tapi i rasa i dah mula menyukai yang ini.

Bukan. I bukan mencarinya sebelum ini. Tapi diperkenalkan oleh Tuan Syed.


Kebetulan hari ni payday. Kebetulan.

No comments:

Post a Comment